2014. május 6., kedd

7.fejezet

Ne haragudjatok ez elég rövid lett,de a kövi részt megpróbálom hosszabbra írni.
Harmony

Harry a stúdióból egyenesen egy étterembe vitt miszerint meg kell ünnepelnünk az első számom felvételét.Carl szerint ma már elkezdik játszani a rádiókban és felteszik a You Tube-ra.Az étterem egy nagyon elegáns környéken helyezkedett el Harry leparkolt és a bejárat felé indultunk.
-Hazz ide foglalás kell!-jelentettem ki fáradtan ugyanis nem volt kedvem megünnepelni ezt az egészet,mert nem nagyon bízom a sikeremben.Beérve egy aranyos 50-s éveiben járó őszes hajú öreg úr fogadott minket.Harry megmondta a nevét és ő elkezdte keresni egy nagy könyvben gondolom az asztal foglalások között.Rábökött valamire a lapon majd becsukta és egy asztalhoz kísért minket.Nem sokkal később egy aranyos szőke pincér lány tűnt fel.Harry Martinit rendelt én pedig egy pohár mentes vizet kértem.Maddie(mint kiderült így hívták a lányt)láthatólag nagyon oda volt Harry-ért.Ő viszont le sem vette sem a kezét az enyémről sem a szemét rólam.
-Nagyon szép pár vagytok!-mondta elpirulva ettől még rosszabbul éreztem magam.
-Köszi.-válaszolta hatalmas mosollyal az arcán Harry.Maddie felvette a rendeléseket majd visszatért a kért italokkal.Harry folyamatosan az ajtót nézte először azt gondoltam a paparazzók miatt,mint később kiderült nem.-Látod mindenki szerint összeillünk.-fogta meg a kezem és közelebb húzódott.-Te miért nem szeretnél velem együtt lenni?-kérdezte testközelből.
-Hazz én nem szeretnék semmit sem elsietni hisz még csak most ismerkedtünk meg.Másodszor nem szeretném,ha az emberek azt hinnék,hogy a hírneved vagy a pénzed miatt vagyok veled.-mondtam szomorúan.
-Miért adsz olyan emberek véleményére akik nem tudnak semmit az életünkről?!-nézett rám kérdő pillantással.
-Mert éppen most készül elő "az állítólagos karrierem" és nem lenne most tanácsos ezzel kezdeni.-mondtam ironikusan.-Figyelj én kedvellek nagyon is,de nem szeretnék semmit elhamarkodni.-mondtam majd adtam egy puszit az arcára.
-Várni fogok rád annyit amennyit kell.-suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg.
-Várunk valakit?-kérdeztem téma terelés képen mire ő csak bólintott.-Kit?
-Pont őket már itt is vannak.-mondta majd az ajtó irányába indult ahol megpillantottam a felénk közeledő családját.Jézus Mária nem vagyok alkalomhoz öltözve szólhatott volna.

Harry szorosan átölelte az édesanyját nagyon örültek egymásnak,majd átölelte a nővérét és a nevelő apját is.
-Kathy bemutatom a családomat ő itt az édesanyám Anne,a nővérem Gemma és a nevelő apám Robin.-megöleltük egymást.
-Kérlek hívj Anne-nek.-bólintottam ő pedig egy mosolyt küldött felém.-Sokkal csinosabb vagy mint azt a fiam mondta.
-Köszönöm.-éreztem ahogy a pír végig fut az arcomon.Leültünk Harry pedig intett a pincérnek aki egy pillanaton belül ott is termett.Mindenki leadta a rendelését én a pincér felé fordultam.
-Én egy Cézár salátát kér...-belém fagyott a szó ott állt előttem teljes élet nagyságban úgy éreztem,hogy a vér is kiszaladt belőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése