2014. július 30., szerda

35.fejezet

-Igen már nagyon rég óta,de ő nem vesz észre.-mondta szomorúan.
-Mondtad már neki egyáltalán?Honnan tudod,hogy nem érez irántad semmit,ha beszélni se beszéltél vele.-töröltem meg a könnyeimtől nedves arcomat.
-Csak tudom!Ő csak barátként tekint rám és nekem már ez is elég ahhoz,hogy mellette legyek.-állt fel az ágyról.
-Beszélj vele megérdemled,hogy boldog legyél és nem lehetsz ennyire biztos benne mit érez.-álltam fel a háta mögé.
-Te vagy az Kathy akibe szerelmes vagyok!-a válasz kizökkentett a helyzetemből.-Azóta szeretlek mióta megláttalak a kávézóban ülni!-fogta meg a kezem.-Nagyon jól tudom,hogy te csak Hary-t vagy képes szertni ezért nem szóltam semmit.Tény nem érdemli meg ezt már többször bebizonyította,de nem kérhetem,hogy szeress engem,mert én a csillagokat is lehoznám neked.Örülnék neki ha legalább a felét érezhetném annak amit ő iránta érzel odaadnám mindenem,de ez soha nem fog megtörténni.-soha nem láttam még annyira szomorúnak,de a vallomása ledöbbentett,hogy nem vettem észre eddig?!A héten nem volt olyan nap amikor ne rólunk írtak volna.
Szakított az álompár??Kathryn Benett vs Kendall Jenner kit választ Harry Styles?


Többször is elsírták magukat az interjún még mindig szeretik egymást vagy csak elérzékenyültek?!
Nem régiben lapunk interjút kért az álompártól miszerint tényleg szakítottak-e?!Ezalatt mindketten többször is elsírták magukat.Egyikük sem tagadta,hogy elváltak útjait a történtek miatt,de megerősítést sem kaptunk.A One Direction énekese azt mondta lapunknak reménykedik még az újrakezdésben a tinicsillaggal.Az énekesnő viszont nem reagált Styles válaszára.Meddig kínozzák még a rajongókat,egymást és önmagukat?Többe ezer rajongó szorít a párért a közösségi hálón is nagyon sok kiírásban lehet olvasni a "Gyertek újra össze!Bocsáss meg neki hisz szeretitek egymást!".Reménykedjünk benne,hogy ezt ők is olvassák.

Végül 1 hónap elzárkózás után döntöttem.Ma van Ashton szülinapja Luke már jó ideje könyörög,hogy menjek el vele.Igazság szerint nem akartam nemet mondani neki mindig mellettem állt most én jövök,de féltem mi lesz,ha kiderül.
-Szia!-dugta be a fejét az ajtón.
-Szia!-ültem fel az ágyon.
-Tudod már mit veszel fel?Én már kinéztem egy cuki ruhát.-mondta mire nevetnem kellett.-Örülök,hogy újra hallottalak nevetni.
-Bevallom és is örülök,de olyan voltál mint egy hercegnő.-nevettünk és úgy döntöttem most beszélek vele.-Már egy jó ideje szerettem volna beszélni veled!-komolyodtam el.
-Mi baj megint rosszul vagy?-nézett rám ijedten.
-Nem erről van szó szeretném kipróbálni veled a tervet,ha nem zavarnak a pletykák.-mosolyodtam el.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése