2014. november 30., vasárnap

37.fejezet

Sziasztok!
Bocsi,hogy ennyit késtem és előre bocsi a részért is ugyanis pocsék lett.
Dany

Megkerestük Ash-t Dany vele volt sajnálatomra Harry is.Tény nem nézett ki valami jól mintha egy jó ideje nem aludt volna csak piált.
-Sziasztok!-köszöntünk egyszerre.
-Boldog szülinapot haver!-mondta Luke majd megölelték egymást.
-Boldogat Ash!-megöleltem és odaadtam az ajándékot.-Megyek hozok valamit inni te nem kérsz?!-súgtam oda.
-Nem,de neked hozhatok!-válaszolta.
-De aranyosak vagytok így együtt!-mondta kedvesen Eleanor.
-Köszi El.Mellette úgy érzem én vagyok a legszerencsésebb srác.-nevetett Luke mire a többiek is.Harry arcán a fájdalom és a düh szikrái csillogtak.Végül mégis elmentem egyedül innivalóért.
-Szia!-erős alkohol illat csapta meg az orrom.
-Hazz?-nem tudom miért az ő neve jutott eszembe.
-Szóval felismerted a hangom?Kathy te érzed még a szikrát,ahogy  a levegő vibrál kettőnk között,mert én igen.-igen érzem,de nem akarom,hogy újra bánts.
-Az alkoholos leheleteden kívül nem érzek semmit!Mióta iszol te ennyit?-néztem rá kérdőn.
-Téged pedig,miért érdekel mivel rontom el az életem?-az arcunk között kb. egy ujjnyi távolság volt.-Gyere velem!-a kezét felém nyújtotta és legnagyobb hülyeségemre vele mentem.A hátsó kert egyik legeldugottabb zugába sétáltunk volt ott egy kis tavacska is nagyon szép volt.Ezt aznap akartam odaadni amikor hazajöttél,de nem volt rá alkalmam.
-Ez gyönyörű,de nem fogadhatom el.Már nem vagyok a barátnőd és ott van Luke ő szeret,figyelmes és soha nem csalna meg.-elakartam menni,de megfogta az alkarom.
-Nem hagyom,hogy újra kisétálj az életemből és főleg nem így.-magához húzott és megcsókolt.Akármit mondok még mindig szeretem és soha senkit nem fogok tudni úgy szeretni mint őt.Lefektetett a fűre és fölém tornyosult hatalmas sötét alakjával kezeit a két oldalam mellé tette amikor ráhelyezte súlyát látszott amint izmos karja megfeszül.Levette a ruhám majd az övét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése