2014. december 2., kedd

46.fejezet

*Luke szemszöge*
Az estélyen nagyon sok rajongó és sztár jelent meg,hogy búcsút vegyenek Kathy-től a szülei beszédet tartottak róla amikor arra lettem figyelmes,hogy Harry eltűnt oda mentem a fiúkhoz,de nem tudták hová tűnt.Nagyon rossz érzésem támadt hiába hívtam a hangpostája kapcsolt be.
-Minden rendben?-jött oda Louis.
-Nem nincs nem érem el Hazz-t és nem sejtek jót.-mondtam idegesen.
-Akkor próbáld meg újra nem régen beszéltem vele.-mondta Zayn.Újra megpróbáltam felhívni,de megismétlődött.
-Arra gondolsz,hogy történt vele valami?-idegeskedett Louis.Bólintottam mire mind felsóhajtottak.
-Reméljük tévedsz.-mondta Liam.
-Meg kell keresnünk.-mondta aggódva Niall.
-De hol keressük bárhová mehetett hisz ismeritek Harry-t.-mondta Zayn.
-Én tudom hol lehet!-eszembe jutott a part.
-Ne szóljunk senkinek?-kérdezte futva Niall.Beszálltunk mind az autóba és a tengerpartig padlógázzal mentünk.Amikor oda értünk a házban senki nem járt így a parton kezdtük a nevét kiabálni.A nap már lemenő félben volt így sietnünk kellett.
-Srácok!-kiáltott fel Liam.Mind odaszaladtunk és megláttuk Harry holmiját rögtön tudtuk.A vízben kezdtünk kutatni időközben Louis és Zayn felhívták a rendőrséget míg mi kerestünk amint letették ők is beszálltak.
-Megtaláltam!-buktam fel a víz alól.A part felé húztam Niall szaladt felém segíteni.
-Mondd,hogy lélegzik kérlek.-mondta szomorúan Louis.-megráztam a fejem és rögtön elkezdtük lélegeztetni.A mentők és a rendőrök nem sokkal később megérkeztek,de Harry-n már nem tudtak segíteni.A szülők bánatán és szenvedésén egyikünk sem tudott segíteni.A lapok viszont a hírükhöz méltóan rögtön rá kaptak a témára.
Újabb tragédia ütötte fel a fejét a sztár világnak!
Tegnapi idő szerint 19:00 a Dél-Kalifornia-i tengerparton érte a halál az ifjú énekest Harry Styles-t.


A mindössze 21 éves énekest a barátai találták meg házában a halálának körülményei eddig még tisztázatlanok.A forrásaink szerint viszont a One Direction rossz fiúja saját kezével vetett véget az életének.Érthető lenne a feltételezés ugyanis Styles a napokban veszítette el feleségét az ifjú tinicsillag Kathyrn Benett-et.
Miss Benett halála villámcsapásként ért mindenkit.A tinilány már több éve küzdött a halálos kórral.Rajongók ezrei keresik fel a pár közös lakását,hogy gyertyákat gyújtsanak és virágokat helyezzenek el.Lapunk őszinte részvétét küldi a családnak és barátaiknak.
Nyugodjatok Békében!

 -Most már biztosan boldogok együtt a mennyországban,hisz nem választhatja el őket senki egymástól.Örökké együtt lehetnek szerelemben és boldogságban.Bár elmondhatnám mennyire örülök nekik.Légy boldog drága barátnőm.-sétált ki a konyhából Luke a kukába dobva az újságot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése