2014. december 2., kedd

45.fejezet

A végrendeletben Kathy a hamvasztás mellett döntött és azt szerette volna,ha a "tengerünkben"lenne szét szórva.2 nappal később már mind feketében álltunk a parton,hogy szétszórjuk az egyetlen embert aki miatt éltem.Janice karjaiban a baba volt őket pedig védelmezően karolta Paul.Engem anya és Louis tartott a kész összeomlástól végül én és a szülei szórtuk szét.Haza érve a fiúk újra elakartak rángatni valahova,de én inkább bezárkóztam a sötét szobámba.Mindennap kész gyötrelem volt nélküle az egész világon ez volt a vezető hír mindenütt.A rajongók zokogtak és együtt érző leveleket írtak nekem ez jól esett,hogy tudom nem csak nekem fáj a hiánya,de nem vigasztalt.Napok teltek el úgy,hogy elmentem dolgozni és mindig a "sírja mellett találtam magam".
-Hazz bejöhetünk?-kérdezte Niall.
-Tudjuk,hogy most nagyon rossz időszak ez neked,de ezt ő sem akarná.-mondta fájdalmasan Louis.
-Janice és a többiek tartanak egy estélyt az emlékére.-mondta Zayn.
-Megígértük,hogy elmegyünk és azt szeretné,ha te is jönnél.-mondta Liam.
-Majd utánatok megyek.-mondtam,de nem néztem rájuk megvártam míg elmennek és elolvastam újra Kathy levelét.
Drága Egyetlenem!
Ha már ezt a levelet olvasod ez már azt jelenti,hogy én már nem élek.Tudom,hogy most borzasztóan szenvedsz,de nem szeretném,ha örökké egyedül lennél.Boldoggá tesz a tudat,hogy a szíved örökké az enyém,de ideje lenne,ha ezt újra megtennéd valaki mással.Ezernyi lány van aki ölne,hogy a barátnőd lehessen te viszont egy halott lány miatt bánkódsz.Tedd túl magad rajtam és lépj nem lehetsz örökké boldogtalan még most is nekem kell az erőszakosabbnak lenni?!Anyuék a szülinapomon estélyt fognak adni és elajándékozzák azokat a tárgyakat amiket még 1 éve vettem erre az alkalomra.Tudtam,hogy a szobámat érintetlenül fogják hagyni,hogy legalább ezzel úgy érezhessék még mindig élek.Szeretném,ha felemelnéd a segged kihúznád a sötétítőt,lezuhanyoznál,hogy ne érződjön az alkohol szaga és felöltöznél normálisan.A szüleimnek szüksége van rád,ahogy neked is rájuk.Én mindig a szivedben és az emlékeidben fogok élni,hogy én a tied te pedig az enyém voltál,vagy és leszel ÖRÖKKÉ.Ezt soha ne feledd mi mindig össze fogunk tartozni akármennyi legyen a távolság mi mindig egymásra találunk.
ÖRÖKKÖN-ÖRÖKKÉ EGYÜTT!
SZERETLEK
Kathy

A borítékban még egy fotót találtam ezzel a felirattal TE ÉS ÉN!

Elmentem az estre,de bár ne tettem volna mindenütt síró emberekbe és Kathy fotójába ütköztem.Nem bírtam tovább kocsiba ültem és a tengerpartig meg sem álltam ott pedig eldöntöttem,hogy véget vetek az életemnek.A telefonomon a srácok és Luke neve villogott folyamatosan.Levettem a cipőm és a zakómat a fényképünket a ruhámra helyeztem utána pedig a vízbe sétáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése