2014. május 12., hétfő

11.fejezet

Sziasztok!
Itt a kövi rész amint tudom hozom a kövi részt!
Harmony

Harry mellett már nem volt hely ugyanis Emily és Hayle beültek mellé és olyan csodálattal nézték.Én beültem a szüleim mellé Jesse pedig Hayle mellé,de előtte bemutatkoztak egymásnak Harry-vel.

-Úgy látszik én már nem tartozom az elitekhez.-nevettem Apával.Az ebéd nagyon jól ment a szüleim minden kiskori bravúrunkat elmesélték neki.

-Ez most komoly?Képesek voltatok tényleg leugrani egy fáról?-csodálkozott.

-Igen,mert szuperhősöset játszottunk és Apa azt mondta,hogy nem tudnak repülni.-meséltem komolyan.

-Mi pedig beakartuk bizonyítani neki.-mondta Jesse.

-Csak rosszul sült el ugyanis.Kathy-nek eltört mindkét karja 5 bordája és betört a feje.Jesse-nek pedig az egész jobb oldala.-mesélte Apa fej csóválva.

-Visszagondolva már nem is tűnik olyan jó ötletnek.-mondta nevetve Jesse én pedig helyeseltem.

-Után nem próbáltak többször hősködni,mert mindketten 3 hónapig voltak kórházban csupa gipszben.-mondta Anya szomorúan.

-Nem volt valami kellemes.-mondtam nevetve.

-Azt elhiszem.-mondta egy fájdalmas grimasszal az arcán.Ebéd után mindenki beült kávézni mi meg leszedtük Jesse-vel az asztalt.

-Tényleg nagyon jó fej megértem már,hogy miért kedvelte meg mindenki ilyen hamar.-nézett a nappali felé.-Jeremy-ről tud.-megráztam a fejem.-Értem,de ha bármi gond van azonnal felhívsz legyen szó üzenetről vagy látogatásról felhívsz.-a zsebembe nyúltam és elővettem a reggeli kártyát.-Ezt mikor kaptad?-nézett rám ijedten.

-Reggel.Elmentem egy interjúra és mire visszaértem már ott volt.-meséltem el.Ekkor belépett Anya és gyorsan eldugtuk a kártyát és felé fordultunk.

-Sziasztok!Segítsek valamit?-közelebb jött és karjait a mellkasa előtt fonta össze.

-Nem köszi megbirkózunk vele.-magyarázta Jesse.

-Harry üzeni,hogy menettek kellene.-láttam,hogy ettől elszomorodott.

-Oké.-kiment a konyhából.-Figyelj,ha ez Jeremy akkor bosszút akar állni jobb lenne neked védelem.-mondta gondolkodva.

-Nem eszedbe jusson.-mondtam idegesen.-Anyáék rögtön levennék,hogy baj van és most nem hiányzik,hogy idegeskedjenek.-bólintott lemondóan.-Most megyek majd még beszélünk.-kimentünk a nappaliba a többiekhez.-Elmosogattunk és elpakoltunk,hogy ne legyen rá gondod.-odamentem és átöleltem.

-Rendben vigyázzatok magatokra.-adott egy puszit én pedig viszonoztam.Most Apa következett.

-Jaj Csöpi nem maradhatnál?-megráztam a fejem erre ő elszomorodott.

-Megígérem sietek haza amint tudok.-megöleltem és őt is megpusziltam.A lányokkal is ugyan ezt tettem.

-Kérlek vigyázz magadra nem szeretném,ha bajod esne.-suttogta alig hallhatóan Jesse miközben öleltük egymást.

-Meglesz.-mondtam és adtam neki egy puszit.Mikor indultunk megbeszéltük a családi ebédet a jövő hónapra.A jó kedvem elszállt mikor hazaértünk.Tudtam Jeremy bármikor meglátogathat és bevallom félek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése