2014. május 14., szerda

13.fejezet

Letett a kanapéra és a szemében a düh lángja égett fel-alá kezdett járkálni.A kezeit a tarkójára rakta majd letérdelt és ott sírt.Odamentem és letérdeltem hozzá.
-Bárcsak ott lehettem volna és megtudtalak volna védeni ettől a görénytől.-mondta sírva.
-Nem tehettél volna semmit ez nem a te hibád volt Hazz?-mondtam és átöleltem.
-Figyelj!-megszorította a kezem és a szemeink összeolvadtak.-Én így is szeretlek,te ettől még ugyanaz az ember vagy akibe beleszerettem.Nem tudom,miért nem bíztál meg annyira bennem,hogy elmond,de biztos megvolt rá az okod.Azt viszont tudom ettől nem változott és nem is fog semmi.-átölelt.-Itt most már az a kérdés,hogy te felkészültél-e már arra,hogy együtt legyünk?-eszembe jutott,hogy ma mit mondott Anya és úgy döntöttem megfogadom.
-Szeretlek és mindig is foglak.-végre kimondtam.Harry szeme felragyogott és megcsókolt és eldűltünk a szőnyegen az eddigi térdelő pozíciónkból.Ajkaink eggyé váltak a csókunkban szenvedélyes,de mégis érzelmekkel teli volt.Csókunkat a csengő zavarta meg mindketten az ajtó felé pillantottunk.
-Majd én kinyitom!-mondta majd leszállt rólam és én is felálltam,ahogy kinyitotta az ajtót.Egy futár volt ekkor a tárcámért szaladtam összeszedtem magam és kimentem kifizettem az ételünket.
-Máris adom a visszajárót!-mondta kedvesen a srác.
-Nyugodtan tartsd meg borravalónak.-próbáltam rá mosolyogni ő megköszöntük egymásnak majd bementünk.
-Miért nem fizethettem?-kérdezte morcosan a szerelmem.
-Én rendeltem és most a vendégem vagy.-válaszoltam győzelem teljesen.Kerestünk egy vígjátékot és miután kényelmesen elfeküdtem Harry ölében elkezdtük nézni a filmet.Mikor vége lett a filmnek elpakoltunk és felmentünk a hálóba levettem a cipőmet és leültem az ágyra.Ő is levette a cipőjét és mellém ült megfogta a kezem.
-Tudod nekem is furcsa ez az érzés,mert a legtöbb lánnyal csak egy éjszakás kalandjaim voltak.-a földet nézte.-Te más vagy úgy érzem,hogy beszélni sem tudok mikor velem vagy egyszerűen zavarban vagyok és hülyeségeket beszélek,mert néha egy normális mondatot nem tudok összerakni a közeledben.Te nem olyan lány vagy mit a legtöbb,mármint különleges és gyönyörű.-nevettem rajta.-Köszönöm éppen vallomást teszek és kinevetsz.-elfordult és duzzogott.
-Azon nevettem,hogy aranyos amikor zavarban vagy nem tudtam,hogy zavarba hozlak és főleg nem azt,hogy én leszek az akitől ez van.-mondtam még mindig nevetve.

-Ez gonosz volt.-megfordult és rám feküdt.-Te nem a hírnév vagy a pénz miatt vagy mellettem hanem miattam.Képes voltál visszautasítani ami megjegyzem fájt és ezzel megváltoztattál.-elképesztő milyen aranyos tud lenni,ha akar.
-Te is sokat segítettél nekem.-mondtam majd megcsókoltam.Csörgött a telefonom,ezért abbahagytuk a csókolózást és a zsebembe nyúltam Carl neve villogott a kijelzőn.
-Szia!-szóltam bele.
-Szia fejlemények vannak.Szerintem előtte ülj le mielőtt elkezdem.-kimásztam Harry alól.
-Ülök,de valami baj van?-kérdeztem félve.
-Azon kívül,hogy annyira jó vagy,hogy nem győzzük a telefonokat felvenni az ajánlatok miatt azon kívül semmi.-már megint túloz.-Szóval megtaláltam a legmegfelelőbb kiadót akikkel már le is beszéltem a holnapi napot plusz a zene írónk is megírt neked 4 új számot amiket holnap fel is veszünk.-mondta el egy szuszra.-Másodszor elintéztem a kért tanárokat akikkel már hétfőn kezdhetsz.-teljesen ledermedtem ettől a sok infótól.
-Ezek nagyszerű hírek jobbkor már nem is kaphattam volna őket.Köszönök mindent nagyon hálás vagyok érte.-mondtam boldogan.
-Ne nekem köszönd hanem magadnak ez a te érdemed és csak segítek.Most már légy nagyon büszke magadra,mert ilyen hamar ilyen sikereket elérni ennyi idő alatt nagyon ritka.-mondta kedvesen.-Harry-t pedig üdvözlöm és üzenem nagyon vigyázzon rád.-ezt meg honnan tudja.-Most mennem kel Sziasztok.
-Szia!-meglepődöttségemben csak ezt tudtam kinyögni.
-Na mi a helyzet?-nézett rám mosolyogva.
-Most már van kiadóm.kész 4 új zeném,kaptam tanárokat és ha ez nem elég Carl üdvözöl téged.-mondtam neki a sok infót,de az utolsón ő is meglepődött.
-Aha,de ő ezt honnan tudja?-nézett rám értetlenül Hazz.Megrántottam a vállam és visszafeküdtem mellé.Most először látom azt a csillogást a szemében amiről Anya mesélt.-Megyek lezuhanyozom pár perc és itt vagyok!-adott egy csókot majd néhány holmijával bement a fürdőbe.Annyira boldog vagyok,hogy most simán eltudnék szállni.Nem kell attól tartanom,hogy bántani fog,mert tudom mindig meg fog védeni és mellettem lesz annyiszor-ahányszor kell.Mikor kinyílt az ajtó egy boxerben lévő vizes testű isten jött felém csak tetkókkal.Bebújt mellém a takaró alá.-Mondtam már,hogy imádok veled aludni igaz még csak most alszom itt másodszor,de az nem baj.-mondta gondolkozva és közben rám feküdt.
-Nem nem mondtad még.-nevettem.
-Akkor azt biztos mondtam már mennyire imádlak?!-mondta csábosan.
-Nem határozottan ilyet sem hallottam még.-mondtam gondolkodóan és huncutan.
-Szóval akkor még nem mondtam akkor most már tudod?.-közelebb hajolt és a nyakamat puszilgatta.
-Mit is?-kérdeztem tudatlanul.
-Most kötözködni próbálsz velem gyönyörűm?-nevetve bólintottam.-Akkor most megfizetsz csikizni kezdett!-én pedig nevetve vonaglottam alatta.
-Hagyd abba kérlek,ezért a fajta kínzásért börtön jár.-mondtam nevetve.
-Aha akkor ezért mi jár?-közelebb hajolt és ajkait az enyémnek tapasztotta.Mikor elhúzódott tőlem a szemeiben a vágy tükröződött vissza.Egy pillanatra összeolvadt a tekintetünk és csak néztem,hogy milyen sötét lett az övé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése