2014. május 18., vasárnap

14.fejezet

Sziasztok!
Itt a kövi rész remélem tetszik,ha változtassak valamin akkor írjatok.
Harmony


Harry hirtelen kiugrott az ágyból és megállt az erkély előtt.
-Jobb lesz,ha most elmegyek.-nézett rám szomorúan.
-Nem ne menj el.-kiszálltam és mellé álltam.
-Annyira nehéz távol tartanom magam tőled.-mondta a tarkójára téve a kezét.
-Tudom,hogy soha nem tennél olyat amivel megbánthatnál.-kezeim közé fogtam az arcát.-Szeretlek mindig és örökké.-kezeimet elvette az arcától és megpuszilta.
-Szeretlek mindig és örökké.-ismételte el az előbbieket.
-Gyere aludjunk.kézen fogtam majd visszabújtunk az ágyba.Átölelt én pedig a mellkasához bújva aludtam el.Amikor felkeltem az ablakon beáradó fény áradatból gondoltam,hogy reggel van.
Harry még békésen aludt így csendben mentem le a konyhába ittam egy capuccino-t,reggelire készítettem bacont,tojást és pirítót.Megreggeliztem,letusolta,átöltöztem majd felhívtam Carl-t.

Megbeszéltük,hogy 10 perc és ott van értem még csak 7 óra volt,de itt voltak.Harry-nek írtam egy cetlit,hogy hívom amint végzünk és ott hagytam neki a pótkulcsot.
-Szia Kathy!-köszönt rám Carl.
-Szia.-mondtam és megöleltem.
-Gyere menjünk,mert van egy kis dolgunk mielőtt a tárgyalásra megyünk.-ránéztem ő pedig csak mosolygott.Tuti volt fél óra míg a kocsiban ültünk,de egy autó kereskedésnél álltunk meg.
-Újabb autót veszel?-kérdeztem mikor kiszálltunk.
-Igen,de nem magamnak én imádom ezeket a kocsikat.-mosolygott.Egy eladó jött oda hozzánk kb.40-es évek barna haj,barna szem és öltöny.
-Jó napot miben segíthetek?-kérdezte mosolyogva.
-Jó napot!-köszöntünk egyszerre. 

-Mi a Range Rover LRX típust keressük.-a fejével egy irányba mutatott mi pedig követtük.-Erre a fajtára gondolt?-kérdezte Carl-tól. 

-Igen.Na tetszik?-kérdezte tőlem Carl.
-Szép,de miért kérdezel engem?-néztem rá értetlenül.
-Mert a tied lesz.-nevetett én pedig meglepődtem.
-Ezt nem fogadhatom el.-mondtam komolyan.
-De különben megharagszom.Kathy megérdemled nagyon sokat dolgoztál és különben is ez ajándék,nem utasíthatod vissza.-a kocsi felé közelítettem.
-Ezt kérnénk.-mondta Carl és az eladó elment valahová.-Ha gondolod jöhetsz ezzel.-bólintottam.
-Köszönöm ez nagyon szép.-az eladó visszatért a kulcsokkal és elintézték az anyagi részét majd elindultunk.Carl beült mellém mi pedig követtük az ő autóját.
-Ne aggódj a kiadótól,mert ismerem őt.-mesélte.-Ért a zenéhez nagyon régen az én tanítványom volt és azóta is összejárunk.Viszont a zene neki szent és ezért kedvelt meg téged,mert számodra is.Segít neked bármiben amikor és ott ahol kéred,de azt szeretném,ha megmaradnál ilyen csodálatos lánynak.-mondta mosolyogva.
-Miért ne maradnék engem nem változtat meg soha senki.-mondtam keményen mire Carl-ból kitört a nevetés.
-Remélem is.Fordulj be megérkeztünk.-mutatott balra.
-Ez a te irodád?-hisz ez egy felhő karcoló.
-Igen az enyém az egész.-mondta nevetve.Mikor bementünk egy csapat fogadott minket és Carl-al beszélgettek.-A tanácskozóba megyünk.-a lift felé irányított.-Julia kérem hozzon be kávét meg valami harapnivalót.Köszönöm.-majd benyomta a lift legfelső gombját.A lifttől egy hosszú folyosó vezetett a tárgyalóig amikor beértünk minden szempár ránk szegeződött.
A konferencia terem gyönyörű volt ha oldalra fordultunk akkor a csodás panoráma fogadott minket.Egyszerűen lélegzet elállító volt ez a hely.Öt férfi és egy nő ült bent akik rögtön üdvözölték Carl-t. 

-Kathy Benett bemutatom régi barátomat Tyler Coleman-t,Tyler ő itt Kathy.-kezet fogtunk.
-Már nagyon sokat hallottam rólad,de nem gondoltam,hogy ennyire elbűvölő vagy.Hangod meg egyszerűen mesés vagyis nem is szavakba nem lehet önteni annyira tuti hangod van.Nagyon durva,hogy egy ilyen pici lányból ilyen magas és tökéletes hangok ki jönnek lenyűgöztél tudsz róla?!-zavaromban már nem tudtam merre bújjak.
-Köszönöm.-böktem ki.Megbeszéltünk néhány dolgot a közeljövő eseményeiről,majd aláírtuk a szerződét.Utána a stúdióba mentünk,ahol felvettünk néhány számot,amik mind nagyon tetszettek.
Selena Gomez - Tell Me Something I Don't Know
Selena Gomez - Naturally
Selena Gomez - Love You Like A Love Song
Selena Gomez - Who Says

 Mikor végeztünk az össze szám felvételével (ugyanis Ty sokszor megállított,hogy min változtassak.) felhívtam Hazz-t.
-Szia Szerelmem.-szólt bele boldogan.
-Szia.Végeztem van kedved valahol találkozni,mert nagyon hiányzol.-mondtam szomorúan.
-És hogy ment?-kérdezte a lényeget.
-Egész jól.-mondtam egyszerűen.
-Annak örülök mit szólnál,ha ott találkoznánk és majd megbeszéljük,de nekem van egy ötletem.Te is nagyon hiányzol már alig várom,hogy lássalak.-mondta izgatottan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése