2014. május 20., kedd

15.fejezet

Miután bontottuk a vonalat megjelent Ty.
-Szia!-köszönt rám kedvesen.
-Szia.-viszonoztam.
-Tudod azon gondolkodtam nem-e lenne kedved velem ebédelni tudod,hogy jobban megismerjük egymást.?-ez most úgy hangzott mint egy randi.
-Ne haragudj,de most beszéltem le pont egyet a barátommal.-egy kicsit kellemetlen volt a helyzet erre Hazz is megjelent.-Tényleg sajnálom majd máskor.-annyira rossz volt.
-Igen majd egyeztetünk egy időpontot.-mondta bocsánat kérően.
-Akkor szia.-és elindultam Hazz-hez.
-Szia.-köszönt utánam.Mikor oda értem adtam neki egy csókot amit rögtön viszonzott.Fehér póló volt rajta egy fekete nadrággal és a kedvenc Converse cipője.Bementem és elköszöntem a fiúktól majd kifelé indultunk Hazz-el.
-Ki volt az a pasas?-kérdezte morcosan.
-Ty a lemez kiadó és éppen ebédelni hívott!-csak nem féltékeny.
-Ugye tudja,hogy van barátod?-most már biztos féltékeny.Nevettem rajta,mert őszintén szólva nagyon aranyos volt.-Mi olyan vicces?-nézett rám duzzogva.
-Igen tudja és nem próbált rám startolni,ha erre gondolsz.-nevettem tovább.-Amúgy tudtad,hogy nagyon helyes vagy amikor féltékeny vagy.-nevettem tovább.
-Köszönöm kedves vagy,hogy egy komoly probléma megbeszélésekor kinevetsz.-karjait összefonta a mellkasa előtt és úgy duzzogott.Elindultam a kocsim felé,de még mindig jót mulattam rajta.
-Hová mész?-kérdezte.
-A kocsimhoz.-mondtam és rámutattam.
-Külön kocsival akarsz menni?Amúgy meg mióta van autód?-nézett rám kérdőn.
-Reggel kaptam Carl-tól és igen külön megyünk,hogy kitudd magad duzzogni.Másodszor nem hiszem,hogy jó ötlet lenne itt hagyni az ajándékomat.-mondtam halálosan komolyan.
-Rendben,de akkor óvatosan vezess és gyere utánam.-úgy csinálsz mintha gyerek lennék.
-Értettem uram.-beálltam úgy mint a katonák.Adott egy puszit a fejemre és elindult az ő autójához.Követtem őt,de a környéket nem nagyon ismertem mondjuk nem mintha jártas lennék Londonban.Egy óra után Hazz bekanyarodott egy hatalmas házhoz követtem és én is befordultam.Leállítottam a motort elvettem a táskám és kiszálltam hozzá.
-Hol vagyunk?-néztem rá.
-Nálunk vagyunk ez a One Direction bázisa.-mosolygott majd összekulcsolta ujjainkat és a bejárathoz vezetett.-Ja itt van a kulcsod.-adta ide a kezembe.
-Igazság szerint ez a tied.Úgy gondoltam,hogy ha már úgyis sokat vagy nálam akkor be is tudj jönni ne mindig nekem kelljen kinyitni.-megállt és értetlenül nézett rám.
-Biztosan ezt szeretnéd,hogy bejárásom legyen hozzád?-bólintottam mire ő adott egy puszit.Amikor beértünk beszédet hallottunk a nappaliból,ezért arra vettük az irányt és ott találtuk a fiúkat akik éppen egy foci meccset néztek.Mint minden fiú ők is kommentálták az eseményeket nagyon viccesek voltak Hazz odalopakodott.
-Na milyen az állás?-kérdezte.
-Hát még döntetlen.-mesélte Louis,de a szemét nem vette le a képernyőről.
-Nekünk viszont vendégünk van.-mondta Hazz mind hátra pillantottak.
-Kathy!-kiabált Niall amikor éppen a lépcsőről jött le.
-Szia Niall!-öleltem meg.
-Itt van Kathy és te nem is szólsz.-mondta durcisan Liam és felállta Tv elől,ahogy Zayn és Louis is.
-Sziasztok!-köszöntem és mindannyiukat megöleltem.
-Látod milyen Hazz ki akar sajátítani.-mondta Louis.
-De hát..-fel is adta szerelmem.
-Van kedved velünk lógni?-kérdezte Zayn.
-Nem szeretnék zavarni,mert a meccs gondolom nagyon fontos esemény.-mutattam a Tv-re.
-Te soha nem zavarsz és felvesszük úgyis.-mondta Louis.
-Nem vagy éhes?-kérdezte Niall.
-De egy kicsit.-nem nagyon ettem reggel óta és már 15 óra van.
-Rendben készítek valamit,de addig valaki megteríthetne Kathy-n kívül.
-Majd én.-mondta Liam.
-Gyere addig megmutatom a szobám.-mutatott Hazz az emeletre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése