2014. május 21., szerda

16.fejezet

Felmentünk a lépcsőn és Hazz beinvitált a szobájába.Szerintem elég visszafogott ami rá pont nem vall.
-Na milyen?-ölelt meg hátulról.
-Szép,de nem tükröz téged.-elindultam feltérképezni a szobát.
-Ezt nem értem.-vakarta meg a fejét.
-Azt szokták mondani,hogy a szoba tükrözi a személyiséget.Te viszont nem vagy ilyen konzervatív teljesen másképpen képzeltem el a szobád.-néztem rá mosolyogva.
-Kimondta,hogy én rendeztem be?-közelített majd közre fogta a derekam én pedig a nyakát karoltam át és beletúrtam a hajába.Így álltunk amikor benyitott Louis.
-Ó ne haragudjatok gyerekek,de Niall kukta úr kéri,hogy lassan fáradjatok le.
-Oké.-mondtam mosolyogva.Hazz visszafordult hozzám miután Louis kiment és megcsókolt.
-Gyere menjünk.-lent már mindenki ránk várt.Harry és Niall közé ültem le és az ebéd spagetti volt amit imádok.
-Kathy,hogy tetszik London?-kérdezte Zayn.
-Hát ami eddig láttam belőle az nagyon szép.-mondtam ő pedig felhúzta a szemöldökét.
-Akkor ma mindent megmutatunk.-mondta Niall aki teleszedte a tányérját.
-Ez nagyon finom.-néztem Niall-re.
-Végre valaki értékeli az étel szentségét.-mondta mire mind nevetni kezdtünk.Ebéd után elindultunk várost nézni igaz gyalog.Nagyon élveztem a velük töltött napot bár Harry és én csak egymás mellett mentünk.Tudom mit vállaltunk amikor elkezdtünk járni,de annyira rossz,hogy nem foghatom meg a kezét.A túra közepén Niall-el kifigyeltünk egy fagyis kocsit és elrángattuk a többieket is,mi három adagot kértünk míg a többiek csak kettőt kértek.
-Hogy fér belétek ennyi étel?-kérdezte gondolkodóan Lou.
-De még ha meg látszana valami,de semmi.-mondta Liam mutogatva.Nevettünk és elindultunk Niall és én mentünk elől közben pedig a kedvenc ételeinkről beszélgettünk a többség pedig mögöttünk kúlogott.
-Inkább arról beszéljetek mit nem szerettek szerintem az könnyebb.-nevetett Zayn.
-Olyan nincs.-mondtuk egyszerre.Megijedtem amikor megcsörrent a telefonom mikor kihalásztam a zsebemből láttam,hogy Carl keres.
-Szia!-mindig örülök,ha hallom a hangját.
-Szia!-magam előtt láttam,ahogy ő is mosolyog.
-Kitalálom jó híreid vannak.-nevettem.
-Hát igazából nem az én híreim csak közvetítem.-nagyot sóhajtott.-Szóval Tyler szeretne holnap egy fotózást.-hangja elég szomorú volt.
-Értem,de ő ezt nem tudta volna elmondani?-kérdeztem egy kicsit idegesen.-Veled minden rendben?-rátapintottam a lényegre.
-Igazság szerint a lányomék elutaztak és csak a jövőhéten jönnek.Aggódom érte,de mit vár el hisz az apja vagyok.-mondta lemondóan.
-Ezzel nem tudsz mit csinálni,de be kell látnod már nem kislány és neki is be kell látni,hogy te pedig mindig aggódni fogsz érte.-tudtam miről beszélek.
-Ebben igazad van köszönöm Kathy.-sokkal jobb kedve volt.-Akkor fel is hívom.
-Oké.Még annyit hol és mikor lesz a fotózás?-majdnem elfeledkeztem róla.
-Pontosan még nem tudom,de elküldöm neked e-mailben.-láttam,hogy a fiúk autogramot osztogatnak egy jó pár rajongónak(kb.30-40).
-Rendben.Szia.-rövidre vettem,hogy hívja fel minél hamarabb Naty-t.
-Szia.-és bontottuk a vonalat.Mikor megfordultam egy 10 tagú lány csapattal találtam magam szemben.
-Sziasztok.-köszöntem udvariasan.
-Szia.-köszöntek egyszerre.
-Kaphatnánk autogramot?-kérdezte egy kb.7-8 éves kislány.
-Persze.-elvettem a tollat és a papírt majd aláírtam.
-Köszi.-mondta majd magához ölelte.
-Képet is készíthetünk?-nézett rám egy másik lány géppel a kezében.
-Igen.-mosolyogtam.Majd mindenki körém állt és készítettek néhány fotót.Aláírtam az összes noteszt amit elém nyújtottak.
-Köszönjük.-mondta egy magasabb lány.
-Ugyan nincs mit.Máskor is nagyon szívesen készítek veletek képeket és bármikor találkozhatunk,addig vigyázzatok magatokra.-integettem és elindultam a fiúkhoz.
-Mit szólnátok ezután a nagy séta után,ha ennénk valamit?-kérdezte Niall.
-Oké.-a többiek is egyet értettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése