2014. május 24., szombat

17.fejezet

Ahogy sétáltunk Niall után Hazz lemaradt mellém és megfogta a kezem.Annyira örültem neki erre vártam egész nap rámosolyogtam.
-Szeretlek.-suttogta a fülembe.
-Én is Szeretlek.-mosolyogtam.Mikor beértünk az étterembe a pincér elkísért minket egy üres asztalhoz.Harry betolta alattam a széket mikor leültem,majd helyet foglalt mellettem és másik oldalamra Louis ült mellé Zayn,Niall és Liam.Kaptunk étlapot amin rengeteg ismeretlen étel volt,de legalább nagy volt a kihívás.
-Fájnak a lábaim.-panaszkodott Hazz.
-Az enyémek is legközelebb hozzunk kocsit.-javasolta Liam.
-Egyet értek.-emelte fel a kezeit Zayn.
-Ez semmi nem volt én régen nagyobb távot tettem meg a sulihoz.Egyszerűen csak gyengék vagytok.-nevettem és közben az étlapot bújtam.
-Mi ez nem is igaz!-háborodott fel Hazz.
-Igazság szerint igaza van.-mondta Louis.-Nagyon ritkán van időnk kimozdulni,úgyhogy értékeljétek ezt a kis szabadságot és a szabad levegőt.-ő is nézte tovább az étlapot.
-Akkor sem vagyunk gyengék mi erős férfiak vagyunk.-durcizott szerelmem mire nevetnem kellett.
-Főleg ilyenkor.-nevettem tovább és erre ők is elkezdtek.Rendeltünk majd sunyiban kifizettem a számlát míg nem figyelt senki.
-Fizetek és mehetünk.-mondta odahajolva Hazz.Oda jött a pincér és átnyújtotta a bankkártyám és a számlám.
-Nem kell.-értetlenül néztek rám.-Fizettem.-mondtam egyszerűen.
-Tessék?Mikor?-háborodott fel mindenki.
-Most mi van én is fizethetek nem amúgy meg a mikor kimentem a mosdóba.Különben meg ne gyertek nekem,hogy csak egy férfi fizethet,mert az hím soviniszta beszólás lenne.-felálltam és felvettem a táskám majd kifelé indultam.Hívtam két taxit mire kiértem meg is érkezett a fiúk jötte utánam én pedig kinyitottam az ajtót.
-Akkor legközelebb.-elköszöntem puszival mindenkitől.
-Várj!-fogta meg a karom Hazz.-Mikor láthatlak?-nézett a szemembe és átölelte a derekam.

-Nem tudom.-kihámoztam magam és a taxi felé indultam.
-Ja a taxitok fizetve van.-mondtam és elindultunk mégsem várva a reakciójukat.Haza érve fizettem és beindultam.Az ajtó előtt újabb csokor állt,de a feladó Tyler volt.A kártyán annyi állt: Gratulálok!

Ezt nem értem,de azért felhívom és megköszönöm.Attól függetlenül,hogy ő Carl-al üzenget nem tudom milyen jogon csicskáztatja.
-Szia!-köszöntem.
-Szia!Mit szeretnél?-kérdezte egyhangúan.
-Tessék?-kérdeztem idegesen.-Tudod mit te egoista,nagy képű,bunkó alak azért hívtalak,hogy megköszönjem a virágot,de most már kezdj az vele amit akarsz ugyanis visszaküldöm.Másodszor pedig neked is van szád te is eltudod mondani,hogy mit akarsz ne Carl-t használd postagalambnak,mert akkor menj oda ahová gondolom.-majd rányomtam a telefont.Ekkora bunkót tisztára felidegesített,nem értem mi baja van velem.Mit követtem el ellene.de mondjuk kétszer beszéltem vele eddig összesen és akkor sem volt semmi baja.Nem akartam ezen idegeskedni,így hát a film maraton mellett maradtam,de előtte átöltöztem a szokásos kényelmes ruhámba(pizsimbe).
Vettem elő joghurtot,mogyoró vajat,fagyit és chipset most már biztosan nem halok éhen filmezés közben.A Csontváros mellett döntöttem amit imádok Jesse szerint már betegesen ugyanis 100-szer láttam,de ha imádom <3 :D mit tegyek?!A film végére a mogyoró vaj felén és a fagyin kívül mindent megettem.Éppen a konyhába indultam innivalóért és az ablakon láttam,hogy már sötét van jól leültem majd újra elindultam amikor kopogtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése