2014. május 25., vasárnap

18.fejezet

 Sziasztok!
Ne haragudjatok,hogy ennyit késtem a résszel,de most meghoztam és próbáltam elég hosszúra.
Jó olvasást!
Harmony

-Te meg mit keresel itt?-kérdeztem egy kicsit idegesen.-Csak bocsánatot szeretnék kérni tőled,azért amit mondtam vagyis ahogy mondtam.-a kezéből egy csokrot vett elő.Nagyon szép volt,de attól megbántott a viselkedésével.
-Tudod éppen ez a te bajod mindent pénzzel és ajándékokkal akarsz jóvá tenni.Pedig pont ezt nem szabad,mert az csak ront a helyzeteden.-kiléptem a ház melegéből és elvettem a virágot.
-Kathy ne haragudj csak rossz napom volt és te pont akkor hívtál és tudom nem szabad lett volna,de rajtad töltöttem le.-magyarázta,de hallottam,hogy sajnálja.
-Köszönöm a virágot és a bocsánat kérést legalább ezt eltudod intézni Carl nélkül.-mondtam majd beakartam menni.
-Lenne kedved elmenni enni valamit?-lépett utánam.Igazság szerint Hazz még nem bukkant fel és nem ülhetek egész este a TV előtt.
-Rendben csak átöltözöm.Addig gyere be nyugodtan.-a virágot vízbe tettem és felmentem ruhát váltani.

Amikor elkészültem elindultunk és egy ideig nem is nagyon beszéltünk.
-Láttad,hogy már egyre több cikk jelenik meg rólad.-mondta és a hátsó ülésre mutatott.Elvettem őket és olvasni kezdtem: Új csillag az égbolton,Újabb tehetséges felfedezettje van Carl Williams-nek,de ami megfogta az én tekintetem az ez volt.

Vigyázat újabb tini csillag a láthatáron!

Forrásaink szerint az új tini csillag Kathrine Benett-nek már újabb 4 dala készül.Kathrine-t a veterán előadó Carl Williams fedezte fel nem régiben.Igaz még nem sokat tudunk a tini sztár életéről,de tudomásunk szerint most Tyler Coleman dajkálj.Vajon ez a hatalmas feltörés áttörést is fog hozni vagy eltűnik a mélységben,ahogy a legtöbb felbukkanó sztár jelölt.Reméljük nem ugyanis nem csak tehetséges,hanem gyönyörű is.
Rajongók állítása szerint Miss Benett közvetlen valamint barátságos.Vajon ez így is marad vagy a hírnév újabb alakot formál magának.Nem sokára mindenre fény derül.


-Ez durva.-mondtam elképedve.
-Ne foglalkozz velük mi sem tesszük,mert már régen belerokkantunk volna a sok hazugságba.-mondta közben le parkolt.-Amúgy meg nem hagynánk Carl-al,hogy bármelyik is megtörténjen veled.Itt vagyunk és mindig itt is leszünk,ha bármi gondod van minket hívhatsz.-kiszálltunk és bementünk az étterembe.Ty beszélt a pincérrel majd egy VIP terembe kísért minket ahol olyan nagy ablakok voltak,hogy belehetett látni egész London-t.
-Ez nagyon szép.-mondtam majd leültem.
-Az ezért szeretek itt enni.-leült velem szemben.A pincér egy 40-s éveiben járó barna hajú férfi volt és egyen ruhát hordott fekete nadrágot,fehér inggel és egy fekete piros mellénnyel.
-Köszönjük.-mondtuk egyszerre.Megnéztem az étlapot és egy csirke salátát rendeltem Ty pedig steak-t.Amikor visszatért hozott nekünk bort,de én nem iszom.
-Köszi,de én nem kérek és neked sem jó ötlet,mert vezetsz.
-Igazad van.-letette a poharat.-Uram inkább mást kérnénk.
-Mit hozhatok?-Ty rám nézett.
-Én egy pohár vizet kérnék.-mondtam halkan.
-Ugyan azt.-majd elment.-Minden rendben?-nézett rám
-Igen csak elég furcsa nekem ez a helyzet.-mondtam feszengve.
-Miért?-össze kulcsolta a mellkasa előtt a kezét így meggyűrődött a zakója.Amikor oldalra fordultam megláttam Hazz-t,de nem volt egyedül.A szívem most szakadt darabokra,hogy tehette ezt velem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése