2014. június 3., kedd

21.fejezet

*Harry szemszöge*
Kathy-nek igaza van én is ugyan ezt tettem volna a helyében.Nem tudtam mi lesz velem nélküle,de már most hiányzik.A kocsihoz érve még vetettem egy utolsó pillantást a házra majd beültem és kitolattam.Száguldottam haza felé nem érdekelt sem a sebesség korlátozás sem a lápák csak mentem.Mikor haza értem még egy ideig csak ültem a kocsiban és sírtam.Tudom most mindenki azt gondolná,hogy ha egy férfi sír az ciki,de nem az mindenkinek vannak érzései.Amikor abba bírtam hagyni bementem a fiúk mind a nappaliban ültek és Tv-t néztek én a konyhába mentem és elővettem egy üveg whisky-t meg egy poharat.
-Minden rendben Hazz?-kérdezte Louis aggódva.
-Hát tökéletes minden.-mondtam és töltöttem még egy italt.
-Ekkor minek iszol?-kérdezte Zayn.
-Mert jól esik.Még valakinek valami kérdése?-néztem rájuk.
-Inkább válaszolj Louis kérdésére,mert nem nekünk kellene kérdezgetni!-mondta Liam egy kicsit idegesen.
-Hazz régen mindent megbeszéltünk és talán most is megtudnánk.-mondta kedvesen Niall.
-Kathy és én szakítottunk.-mondtam a konyha pultot markolva a fiúk csak álltak leesett áll-l az ajtóban.
-De hát mi történt hisz olyan boldogok voltatok?!-nézett rám Niall.
-Kendall miatt?-kérdezte Louis én pedig csak bólintottam.
-Képes voltál megcsalni,hát akkor minek csodálkozunk itt a dolgon.-háborodott fel Liam.
-Igazából a Modest akarta,hogy vacsorázzon együtt Kendall-el!-mesélte el Louis helyettem.
-Miért volt ez nekik jó?-nézett kérdőn Zayn.
-Mert egy olyan lány kellett akinek hatalmas a rajongó tábora,mert rossz híre van a bandának miattam.-mondtam még egy pohár után.
-Ez nem lehet igaz.-sóhajtott Niall.
-Majd mi beszélünk holnap Kathy-vel a próba előtt.Ugyanis holnapután már indul a turné és most egy jó ideig nem leszünk itthon.-mondta Louis.-Figyeljetek menjünk aludni és holnap okosabbak leszünk mind kipihenten.Te meg tedd azt le,mert ezzel csak még jobban elásod magad.-utasított Lou.Majd mind elmentünk lefeküdni igaz nem jött álom a szememre,folyton azon gondolkodtam,hogy most Kathy miattam szenved.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése