2014. július 1., kedd

23.fejezet

Sziasztok
Bocsi,hogy eddig nem jelentkeztem amint tudom hozom a kövi részt is!!
Harmony

Mikor hazaértem láttam,hogy a fiúk itt vannak.Láttam,hogy mind a kocsi mellett beszélgetnek éppen készültem kiszállni amikor megcsörrent a telefonom Luke hívott.
-Szia!-mosolyogtam
-Hali!Azért hívtalak,hogy lenne kedved ma eljönni velem valahová?-elindultam a fiúk felé.
-Mikor?-kérdeztem még mindig mosolyogva.
-Hát ma kb. olyan 4 körül,mert akkor végzek és érted mennék.-tudtam,hogy mosolygott ezért még jobban kellett.Nem értettem,hogy tud egy "ismeretlen" megnevetettni mégcsak 1 órája ismerem,de olyan mintha együtt nőttünk volna fel.
-Rendben megadom a címem.-nevetett.
-Nem szükséges tudom hol laksz.-honnan tudhatja?
-Oké akkor később.-mondtam
-Később.-ezzel bontottuk a vonalat és köszöntem a fiúknak.Ekkor láttam,hogy Hazz is velük van.
-Sziasztok!-adtam puszit mindannyiuknak.
-Szia!-viszonozták.Mikor Hazz-hez értem őt szorosan át is öleltem annyira jól esett mikor visszaölelt.Éreztem a teste melegét és a biztonságot a karjai között amint elválltunk mintha két idegen lettünk volna.
-Menjünk be!-mondtam zavarodottan.-Miért nem mentetek be?-néztem rájuk értetlenül.
-Inkább megvártunk.-mondta Hazz.Bementünk és én a nappaliba invitáltam őket.
-Kértek inni valamit?-kérdeztem.
-Nem köszi!-hangzott egyszerre a válasz.
-Szóval a tegnap estéről szeretnénk veled beszélni.-mondta komolyan Liam.
-Igazából akkor ránk is ugyan úgy haragudhatnál,mert mi is tudtunk róla.-szomorkodott Zayn.
-Azt viszont nem akartuk,hogy így tudd meg.Elmondtuk volna,mert úgy terveztük,ha Hazz haza ér ide jövünk mind és elmondjuk neked.-nézett rám Niall.
-Ebben igazuk van mind hibáztunk,de nem akartuk Harry-t elveszíteni,de téged sem szerettünk volna ilyen helyzetbe hozni.-mondta Louis.
-Megértelek titeket és abban igazatok van,hogy elmondhattátok volna,de hamarabb.-néztem rájuk.-Figyeljetek én nem haragszom egyikőtökre sem,mert egymásért tettétek viszont nekem attól szükségem van a szünetre.Át kell gondolnom mindent főleg,hogy elfogom-e bírni ezt az egészet ami veled jár?!-néztem Hazz-re.
-Megértelek és most pont kapóra jön ez a turné.-dörzsölgette e tenyereit.
-Addig viszont maradjunk barátok rendben?Hívnálak és te is engem!-mosolyogtam.
-Az nem olyan,de nincs más választásom.-mondta szomorúan.
-Hazz!-szólt rá Lou.-Legalább megpróbálja a semmiből felépíteni a bizalmát feléd.-mérgelődött Lou.
-Örülj neki,hogy a barátsága megmaradt és ez egy lehetőség is,hogy mindent újra kezdjetek.-mondta Liam.
-Ez egy jó lehetőség,mert így jobban megismerhetitek egymást.-nézett rá Zayn.
-Ne várd el tőle,hogy most rögtön ugorjon a nyakadba.-folytatta Niall.
-Jól van megértettem.-mérgelődött.
-Fejezd be az ivászatot,mert azzal csak tönkre teszed magad.-rögtön felkapta a tekintetét.-Igen tudok róla és elég pocsékul nézel ki.Hogy akarsz így a rajongóitok szeme elé kerülni?-néztem rá kérdőn.-Kapd össze magad Harry Styles különben szétrúgom a segged.-tettem a kezem a csípőmre.Ekkor csöngettek és elmentem kinyitni az ajtóban Luke állt.Teljesen meglepődtem és tudtam,hogy Hazz kifog akadni,de nem küldhettem el.
-Gyere be!Csak egy kicsit korán jöttél még vendégeim vannak.-beinvitáltam.
-Ezt nem tudtam,ha gondolod elmegyek!-nézett rám aggódó tekintettel.
-Nem kell bemutatlak nekik.-bementünk a nappaliba és a fiúk tekintete ránk szegeződött.
-Luke!-kiabált Niall.
-Niall!-mondta Luke boldogan.
-Ti ismeritek egymást?-néztem rájuk értetlenül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése