2014. július 1., kedd

24.fejezet

-Igen Luke a 5 Seconds of Summer énekese.-mondta Niall.
-Kathy tudod......-próbálta magyarázni Luke.
-Kitalálom el akartad mondani.- fején találtam a szöget.
-Igazából én szeretek dologozni és nem akartam feladni attól a rendes életemet,mert híres vagyok.-ülte le mellénk.
-Ti mióta is ismeritek egymást?-nézett ránk kérdőn Hazz.
-Ma ismertük meg egymást a kávézóban ahol dolgozom.-mesélte Luke.Ez hiányzik még,hogy most féltékenykedjen.
-Srácok nekünk ideje menni még ott van apróba és még be kell pakolnunk.-mondta Lou.Elköszöntem tőlük és sok sikert kívántam Luke kiment a többiekkel én pedig egyedül maradtam Harry-vel.
-Ugye nincs köztetek semmi?-nézett rám szomorúan.
-Nincs!-ráztam meg a fejem.Szorosan átöleltük egymást és beszívtam Hazz illatát.
-Hiányozni fogsz attól,hogy te csak a barátom akarsz lenni.-nézett rám mosolyogva.
-Te is nekem.-mosolyogtam.Elengedtem és ő nagy nehezen elment annyira szerettem volna most kiabálni egyet,de ehelyett Hazz után szaladtam.
-Szeretlek!-megállt és visszajött.
-Én is Szeretlek.-megcsókolt és átölelt szorosan.
-Annyira szeretném,ha itt maradnál.-mondtam szomorúan.
-Én is ezt szeretném,de nem tehetem meg a rajongókkal.-hüvelykujjával megsimogatta az arcom.
-Tudom menj én várni foglak,ha visszajössz.-mosolyogtam.-Addig majd Luk vigyáz rám.-néztem rá.
-Remélem is,mert ha nem vigyáz rád nem tudom mit teszek vele.-nevettem.Lementünk és Hazz Luke-hoz fordult.
-Tedd meg,hogy vigyázol rá mindenképpen míg nem vagyok itt!-mondta komolyan szerelmem.
-Megígérem figyelni fogok rá.-mosolygott Luke majd kezet fogtak és ő vissza fordult felém.
-Nem sok kibírjuk.-nyomta a homlokát az enyémhez.Majd beült a kocsiba és elmentek.
-Mehetünk?-fordultam Luke-hoz.Elakartam terelni a gondolataimat,hogy most jó ideig nem látom őt.
-Persze,ezért jöttem.-nevetett.
Az elmúlt 2 hónap nagyon nehéz volt Hazz nélkül sokat beszélünk,de nagyon hiányzik.Azóta leérettségiztem és felvettek egy magán egyetemre ahol Luke is tanul.Jut eszembe Luke lett a legjobbhaverom valamint 1,5 hónapja összeköltöztünk mint lakótársak és a nyáron a lányok is meglátogatnak addig pedig
már csak 2 nap.Igaz Hayle és Jesse kapcsolata nem működött azóta már Emily-vel jár és ők már az esküvőt tervezgetik.Anyu és Apu múlt hónapban meglátogattak nagyon jól vannak aminek én örülök.Ja és majdnem elfelejtettem már 4 albumot kiadtunk és már filmszerepre és kértek fel valamint Jeremy és köztem is rendeződtek a dolgok.Minden jó volt addig a bizonyos napig ami meg nem változtatta az életemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése