2014. július 2., szerda

26.fejezet

Amikor magamhoz tértem Luke ült felettem és engem nézett láttam,hogy megkönnyebbült amint felültem bár ne tettem volna irtózatosan fáj a fejem.
-Jól vagy?-kérdezte aggódva.
-Persze azon kívül,hogy majd szét reped a koponyám.-próbáltam nevetni,de még az is fájt.
-Te is tudod,hogy ez már nem az első,miért nem mentél még el orvoshoz?-a vízért nyúltam ami az asztalon volt.
-Már voltam és szerinte többet kellene pihennem,mert nagyon stresszes életmódot folytatok.-magyaráztam el.
-És azért vérzik állandóan az orrod?-nézett rám kérdőn.
-Az lehet magas vérnyomás.Most biztos az egeket veri.-mondtam ironikusan.
-Miért mi történt?-ráncolta össze a homlokát mint mindig.
-Niall hívott,hogy nem találják Hazz-t sehol.-elmeséltem neki mindent.
-Nem lehet,hogy csak egy kis friss levegőre vágyott,de belemerült München látnivalóiba és nem nézte az időt.Hívd fel a fiúkat hátha azóta megkerült.-a telefonomat kerestem és rögtön tárcsáztam.

*Louis szemszöge*
Már 10 órája,hogy felfedeztük Hazz eltűnését,de azóta sem került elő.Felhívtunk minden ismerősét kivéve a családját még szegény Kathy-t is Niall szerint nagyon kibukott,de ez érthető.Még ő sem hívott,hogy elérte volna már nem bírom ezt a várakozást elakartunk menni megkeresni,de Tom elment beszélni a hotel személyzetével hátha látták.
-Az egyik recepciós lány szerint Harry egy csinos lány jelenlétében távozott.-mondta ő is meglepetten.
-Ez biztos Hazz nem menne el csak így meg miért pont egy lánnyal?!-adtam hangot a véleményemnek.Ezt nem értettem mióta majdnem szétmentek azóta vigyáz minden lépésére,nehogy elveszítse Kathy-t erre,majd szét robbant a fejem.-Fel kellene hívnunk,hogy elmondjuk a fejleményeket.-néztem a fiúkra.
-Biztos jó ötlet?-kérdezte Tom.
-Nincs más választásunk így is nagyon nehéz lesz elmondani,de gondoljatok már bele az ő helyzetébe is.Éppen azon aggódik hol lehet Harry,ő meg valami lánnyal van valahol.-mondtam kiakadva.
-Igazad van inkább tudja meg tőlünk mintsem mástól.-adta fel Liam.
-Mondjuk az újságokból vagy éppen magától a lánytól.-járkált fel-alá Zayn.
-Ha mi mondjuk meg neki akkor szenvedni fog borzasztóan,de ha mástól tudja meg akkor tudni fogja,hogy mi tudtunk róla és minket is utálni fog.-szomorkodott Niall.
-Lényegében akár mi is fog történni Kate szenvedni fog.Pedig egy tünemény az a lány.-sóhajtott Tom.
-Akkor megegyeztünk felhívom!-a telefonomért nyúltam amikor csörögni kezdett.-Harry az.-mind egymásra néztünk.-Te meg hol a jó életbe vagy?Tudod mennyire aggódtunk te meg még csak szólni sem szólsz.-idegeskedtem.
-Lou segítenetek kell!-hallottam a hangján,hogy valami nagy baj van.
-Mit csináltál?-fogtam a fejem.-Tudod mit inkább mondd a címet azonnal ott vagyunk.-a cím hallatán majdnem összetörtem a telefont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése