2014. július 3., csütörtök

27.fejezet

 Luke hozott egy vékony takarót én pedig felültem,de a lábaim még mindig a kanapén pihentek.
-Mondtak valami újat?-ülte le a lábam mellé.
-Foglalt.-letettem a telefont és a lábam mellé raktam
-Gyere ideje lefeküdni aludni holnap nehéz napunk lesz.Úgy is hívnak ha bármit megtudtak.-felkapott a kanapéról és felvitt a szobámba.Elég vicces volt olyan volt,hogy így az ölében vitt fel.Nehezen aludtam el,de ő végig ott volt velem és beszélgettünk amíg el nem nyomott az álom azt hiszem.Reggel amikor fel keltem már nem volt sehol az órán pedig 8:15 volt.Kimásztam az ágyból és lementem a konyhába ahol Luke éppen palacsintát készített segítettem neki.Megterítettünk vettünk elő mogyoróvajat,nutellát,juharszirupot és sokféle lekvárt.A lányoknak is nagyon ízlett a Luke specialitása a reggeli közepén valaki hangosan verni kezdte az ajtót.
-Megyek már!-kiabáltam idegesen.Amikor kinyitottam az ajtót Harry állt ott.
-Beszélni szeretnék veled.-mondta komolyan.
-Képzeld én szerettem volna beszélni veled tegnap csak tudod te egy szó nélkül eltűntél és utána még arra sem voltál hajlandó,hogy felhívj.-karba font karokkal álltam előtte.
-Ne haragudj csak egy kis friss levegőre volt szükségem testőrök nélkül.-lépett közelebb és átölelt.
-Megijesztettél.-öleltem vissza.
-Tudom és ne haragudj.-adott egy puszit.
-Gyere be itt vannak a lányok is.-vezettem be a konyhába.
-Sziasztok.Jó étvágyat.-mosolygott.
-Szia.Köszi.-hangzott el egyszerre a válasz.
-A többiek?-kérdezte Zoey bánatosan.
-Mindjárt itt vannak csak ők később indultak,mert Niall nem hajlandó reggeli nélkül elindulni.-nevetett Hazz.Zoey magára nézett majd felszaladt a szobába Hayle és Emily is követte a példáját.
-Lassan nekem is készülnöm kell,mert fotózásom lesz.-segítettem Luke-nak míg ő elpakolt én elmosogattam szerelmem feljött velem a szobámba.Leült az ágyra míg én letusoltam a szekrényhez sétáltam ruha után kutatva.Az összes ruhámat átkutatva rátaláltam a legjobbra.
-Na milyen vagyok?-néztem rá mosolyogva.
-Kathy!-sétált oda hozzám.-Lenne kedved eljönni velem este valahová?-ölelte át a derekam.
-Hát igazság szerint nem tudom ugyanis itt vannak a lányok és nem szeretném őket egyedül hagyni.Nem sokszor jönnek és kiszeretném használni az időt amit velük tölthetek.-szomorodtam el.
-Tudtommal Niall és Zoey éppen most beszéltek le estére egy party-t a 5 Seconds of Summer tagjaival.-mosolygott.
-Kate!-rontott be Zoey.-Bocsi nem tudtam,hogy te is itt vagy!-sajnálkozott.
-Minden rendben!-láttam a boldogságot a szemében.
-Niall szervezett egy bulit estére és utána elmegyünk valahová ketten és szerintem Hayle is elmegy Ash-el valahová.Emily pedig most beszélt Jesse-vel valami esküvői előkészület miatt.Ha nem gond akkor elmennénk este.
-Oké.-mosolyogtam.
-Tényleg nem bánod?-ölelt meg.
-Nem menjetek nyugodtan.-örültem az örömüknek.
-Köszi.-majd ujjongva elhagyta a szobát.Hazz és én csak mosolyogtunk rajta,de amikor elém állt és a zöld szemei találkoztak az enyémmel valami különleges érzés fogott el.
-Szóval akkor most már szabd vagy estére?-hajolt közel a lehelete csikizte a forró bőröm.
-Igen,de most viszont rohannom kell.-adtam egy puszit az arcára és leszaladtam  alépcsőn.
-Sziasztok legyetek jók este jövök,ha még itthon lesztek.-nevettem és kirohantam a kocsihoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése