2014. július 6., vasárnap

28.fejezet

Kivételesen egy parkban tartotta Gregorio a fotózást a nap csodásan sütött és a kedvem is jó volt.Már régen szerettem volna egy ilyen helyen a fotózást és ő most valóra is váltja.
-Kathy drágám gyönyörű vagy mint mindig.-nevetett.
-Köszönöm te sem panaszkodhatsz.A képek fantasztikusak lettek.-dicsértem meg.
-Jaj mindig jól esik,ha fényezik a munkám,de ez a te érdemed drágám.-fogta meg a kezem.
-Folyton zavarba hozol!-pirultam el.-Most viszont mennem kell Harry már vár.-köszöntem el.
-Rendben nem sokára egyeztetünk a következőhöz.-bólintottam és a kocsi felé indultam.Menet közben előkerestem a kocsikulcsom és a telefonom kinyitottam a kocsiajtót és miután beültem rögtön tárcsáztam is.
-Szia!-mondta boldogan.
-Szia!-köszöntem vissza mosolyogva.-Azt kérted hívjalak fel amint végeztem és ez megtörtént.-nevettem.
-Annak örülök,mert szeretnélek elvinni valahová.-mondta rejtélyesen.-Csak akkor,ha nincs semmi dolgod és ráérsz.
-Te is tudod,hogy rád mindig van időm.-mondtam komolyan.Lediktálta egy tengerpartiház címét,amikor oda értem ő már várt rám.
-Szia!-ölelte át a derekam majd megcsókolt.
-Szia!-csókoltam vissza.
-Gyere mutatok neked valamit!-a part felé mentünk ,de muszáj volt meg állnunk amíg levettem a cipőm.Egyszerűen csodálatos volt a naplemente és a tengerpart is Hazz a hátam mögött állt majd karjait védelmezően körém fonta.

A fejemet kényelmesen ráhelyeztem a mellkasára ez a pillanat sem lehetne csodásabb.
-Mit szólnál,ha itt töltenénk az éjszakát?-meglepett a kérdése.
-Mármint a parton vagy a házban?-néztem rá kérdően.
-Nekem mindegy!-mosolygott majd közelebb húzott és egy lágy csókot nyomott az ajkamra.-Szeretlek!-annyira más volt most.
-Én is Szeretlek.-mosolyogtam majd hirtelen az ölébe kapott és a ház felé cipelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése