2014. július 7., hétfő

29.fejezet

-Tetszik?-csókolt a nyakamba.
-Igen nagyon szép.-mosolyogtam el magam.
-Tudod,hogy mennyire szeretlek?-simogatta meg hüvelykujjával az arcom.
-Ahogy én téged!-jelentettem ki elpirulva.Közelebb hajolt és megcsókolt kezeit lassacskán felvezette a pólóm alá.-Hazz!-suttogtam a szájába.
-Bízz bennem nem akarlak bántani!-eltávolodott.
-Félek.-mondtam alig hallható hangon.
-Tudom én is féltem az első alkalomtól,de itt vagyok melletted és bármikor visszaléphetsz.-összekulcsolta az ujjainkat.
-Rendben.-felsétáltunk a szobába ami mese szép volt.Észrevettem néhány gyertyát amit meg is gyújtott.
-Így romantikusabb.-oda sétált és szorosan magához ölelt egy ideig csak egymáshoz bújva táncoltunk.-Megszeretnéd próbálni?-smaragd zöld szemei rabul ejtették az enyémet.
-Igen!-mondtam csendesen.Ő csak bólintott majd óvatosan levetkőztetett ahogy magát is.Lefeküdtünk az ágyra Harry egy ezüstös papír zacskóval babrált a takaró alatt majd mikor végzett még mindig várta mikor állítom le.Amint megbizonyosodott felém tornyosult és a lábaim közé fúrta magát.Életem legszebb éjszakája volt a mai egy ideig csak feküdtünk majd ráfeküdtem a mellkasára.
-Jól vagy?-nézett rám érdeklődően.
-Soha nem voltam még jobban!-nevettem.
-Annak örülök!-és velem együtt nevetett.Az éjszakát a villában töltöttük őszintén szólva rossz volt reggel elmenni.Tudtam,hogy ha most kilépünk az ajtón akkor visszatérünk a valódi életünkhöz.Titkolnunk kell a kapcsolatunkat pedig szeretném világgá kürtölni mennyire szeretjük egymást.-Minden rendben?-ölelte körbe a derekam.
-Igazság szerint elegem van ebből a helyzetből.Az állítólagos kapcsolatod miatt bujkálnunk kell.-kiakadtam egy picit.
-Tudom ezt miattad csinálom.Emlékszel amikor azt mondtad félsz attól,hogy azt hinnék rólad amit?-ebben igaza van ezt én állítottam.
-Igen így volt,de ezt nem bírom.Látni mindennap,hogy egy másik nőre mosolyogsz és őt öleled.-végem a könnyeim záporként hullottak.
-Hé ne sírj.Gyere ide!-szorosan magához ölelt.-Rendbe hozok mindent ezt megígérem neked.-elengedett én pedig haza mentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése