2014. július 9., szerda

30.fejezet

Egész úton azon gondolkodtam,hogy nem volt jogom kiborulni igaza volt Hazz-nek nekem volt fontos mit gondolnak az emberek.Annyira hülye vagyok,hogy az már csodálatos ezer lány ölne egy ilyen lehetőségért én pedig elszúrom.Csak én lehetek ekkora balek végig csak ezen járt az agyam.Mikor kiszálltam észre vettem a szemeimet eléggé kisírtam őket remélem a lányok alszanak még.
-Szia!-köszöntek rám egyszerre a kanapén ülő barátaim.
-Sziasztok ti már felvagytok?!-csak nekem van ilyen szerencsém?
-Kathy lassan 11 óra van!Amúgy miért van kisírva a szemed?-vett jobban szemügyre Emily.
-Semmi csak szimplán fáj!-próbáltam tagadni.
-Ez most komoly minket akarsz átverni gyerekkorunk óta ismerjük egymást te megjössz egy ilyen füllentéssel.-nem bírtam tovább megint sírtam.Leültem az ajtóban és zokogtam a csajok értetlenül álltak előttem.
-Mi a baj?-ült le mellém Hayle.
-Miért kellett így rárontanod?-szólt oda Zoey Emily-nek.
-Nem az ő hibája.-elmeséltem nekik a tegnap éjszakát Harry-vel és a sírásom okát.Egyrészről megértettek másrészt jól leszidtak.Végül lefekvéshez készülődtem amikor Em berontott és leráncigált a nappaliba.
-Mi a baj?-ültetett le a kanapéra.
-Csak hallgasd!-a One Direction adott interjút éppen.
-Szóval Harry mostanában egyre többször hallunk arról,hogy te és Kendall egy párt alkottok.Mi az igazság ezzel kapcsolatban?-láttam valamit a szemeiben,de nem tudnám megmagyarázni mi volt az.Azt viszont sejtettem,hogy készült erre a kérdésre.
-Igazság szerint csak barátok vagyunk!-az állam a földet verte.-Akivel szorosabb szálak fűznek össze az Kathy Benett.-azt hittem menten elájulok a szivem a torkomban dobogott.-Már 1 éve vagyunk egy pár és nagyon remélem,hogy továbbra is velem szeretne lenni.-nevettek én pedig nagyon rosszul éreztem magam.
-Szóval akkor Kathy és te?-tette fel a kérdést újra a riporter.
-Igen.Ő mindenem soha nem voltam még ennyire szerelmes és szeretném,ha egyszer maj hozzám jönne feleségül!-szavaitól egyre hevesebben vert a szívem.
-Értem.-nevettek mind.-Hát sok sikert kívánunk hozzá.
-Kathy Hazz szerelmet vallott a TV-ben élőadásban.-a lépcső felé indultam,de a sötétség hirtelen körül ölelt.
-Jó reggelt Csipkerózsika!-köszönt rám Luke.
-A lányok?-ültem fel óvatosan.
-Kint vannak nagyon megijedtek.Muszály voltam kihívni a mentőket,mert nem tértél magadhoz és az orrod vérét sem tudtuk elállítani.Dr Jhons tudta miról van szó és rögtön ellátott persze nem mondta meg mi is a bajod.Ugye tudod,hogy elkellene már mondanod mindenkinek.Nem titkolhatod örökké,mert nem leszek mindig itt és akkor mi lesz?!-idegeskedett ekkor kopogott valaki mindketten az ajtó felé fordultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése