2014. július 10., csütörtök

31.fejezet

-Igen?-kinyílt az ajtó és Dr.Jhons jött be.
-Luke!-kezetfogtak.Mostanában egyre többször találkozunk!-próbált mosolyogni,de valahogy nem hasonlított rá.
-Csak rosszul álltam fel.-megvizsgált majd megcsóválta a fejét.
-Örülnék,ha csak erről lenne szó ezt te is tudod,de nem így van.Szeretném,ha elkezdenéd a kezelést valamint örülnék,és a gyógyszereket is szednéd rendszeresen.Valamint ha majd bejönnél a kórházba néhány vizsgálatra.-írt valamit a jegyzettömbjébe.-Hozd el hozzám rendben?-Luke egyetértően bólintott majd a doki kiment.
-Mi történt?Jól vagy?A doki mit mondott?-zúdított rám mindent.
-Kimerült egy kicsit sokat stresszelt az elmúlt időszakokban a jótékonysági ügyek miatt.-magyarázott ki Luke amiért nagyon hálás voltam.
-Nagyon megijedtünk amikor összeestél.-mondta szipogva Hayle.
-Ne aggódjatok nincs baj!Megkérhetnélek benneteket,hogy egy picit hagyjatok kettesben Harry-vel?-nem értette miért kértem?!
-Persze!-mondta a barátom és kimentek.
-Miért mondtad el az igazat tönkre teszed a hírneved?!-vártam a magyarázatot.
-Engem már rajtad kívül nem érdekel semmi nekem te vagy a legfontosabb.Kathy te olyan vagy nekem mint másnak a levegő.Nézd meg most is a kórházban vagy én pedig nem voltam veled.-szorította meg a kezem.
-Ez nem a te hibád!Annyira szeretlek.-átöleltem és örömömben sírtam.Megbeszéltük,hogy nálunk alszik holnap este és most is itt maradna velem.Nem akartam,hogy ott maradjon,de nem kartam megbántani pedig nagyon rosszul voltam.Nem akartam felkölteni Harry-t ezért kimentem a folyosóra,hogy keressek egy nővért.Szerencsére nem kellett sokat mennem amiért hálát adok a jó Istennek nagyon fáj mindenem.Szóltam a nővérkének ő pedig mondta,hogy feküdjek fel az ágyra,mert nem szabadna járkálnom.Szerencsétlenségemre elindult az orrom vére amit 3 óra alatt tudtak elállítani.Reggel a doki nagyon nehezen engedett ki,de Harry-nek nem mondott semmit a tegnep estéről csak Luke-nak.Amikor hazaértünk mondtam Hazz-nek,hogy menjen nyugodtan készülődni én elleszek.
-Hé minden rendben?-nézett rám aggodalmasan.
-Nem vagyok valami jól!-megittam az utolsó korty cappucino-t.-Egész este vérzett az orrom meg hánytam a fejem is fáj!-sóhajtottam egyet és vissza támaszkodtam a kezemre.
-Biztos jó ötlet dolgoznod menni?-elsétált a szekrényhez,hogy öntsön magának is.
-Muszály ma van a sajtótájékoztató a kapcsolatunkról Harry-vel.-felálltam,de meg is bántam.
-Jobb lenne,ha lemondanátok.-oda jött és segített leülni a kanapéra.
-Nem jó ötlet nem akarok megfutamodni.Itt van az utolsó jótékonysági koncert is és a hugom születése meg minden.-elgondolkodtam és sokkolt mennyi dolgom van még.
-Jó megértelek,de néha gondolhatnál magadra is nem mindig másokra.-felállt és felment a szobájába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése