2014. július 22., kedd

32.fejezet

Szisztok!
Ne haragudjatok,hogy ilyen későn hozom a részeket próbálok sietni velük!
Jó olvasást!
Harmony

Ma a lehető legjobb formámat kell adnom nem tudhatja meg senki,hogy milyen pocsékul vagyok igazság szerint már eléggé elviselhető a fájdalom.Kerestem egy elfogadható ruhát majd a tükör elé sétáltam,hogy feltegyek egy alap sminket.Nem sokkal a remekmű elkészítése után bejött Harry.

 -Szia!-álltam fel és egy aranyos mosolyt küldött felém.
-Gyönyörű vagy!-megcsókolt majd megpörgetett.
-Köszönöm te is nagyon jól nézel ki.-mint mindig fehér pólót viselt egy fekete nadrággal és a kedvenc tornacipőjével.
-Mehetünk?-belekaroltam és elindultunk kivételesen az ő kocsijával mentünk.Amikor megérkeztünk rajongók tömege várt minket.Ty és Tom már vártak minket a testőr sereg körbe fogott minket,hogy bekísérjenek az épületbe.Hazz folyamatosan fogta a kezem közben pedig integettünk a rajongóknak.

A srácok felkészítettek minket a várható kérdésekre és mire is számítsunk.Igazuk lett ez az egész olyan volt mint egy rendőrségi vallatás csak ők mosolyogtak.Amint végeztünk hatalmas kő esett le a szivemről.Végre nem kell bujkálnunk és hazudnunk mindenki nagyon örült nekünk.Hazaérve megünnepeltük a bejelentésünket végül a Modest is elfogadta a kapcsolatunkat.Anyuék nagyon boldogok voltak,hogy együtt vagyunk azt is megtudtuk,hogy kislányuk lesz.Már lassan másfél éve vagyok Harry-vel és soha nem éreztem még ennyire élőnek magam.17 jótékonysági koncerten vagyok túl és a színészi pályán is elég jól haladok.2 hónapja megszületett Natalie tünemény az a kiscsaj Jesse és én lettünk a keresztszülők.Jesse elvette feleségül Emily-t Zoey és Hayle egy napon fogják megtartani a lagzit.A csajok is nehezen viselték a turné időszakokat,ahogy én is már 3 hónapja nem láttam Hazz-t.Ja míg el nem felejtem jártam kezelésekre és követtem a doki utasításait a gyógyszerek terén is és ha minden igaz nincsenek áttétek és a többi is visszább húzódott.Nem mondom nagyon nehéz volt rejtegetni mindent a többiek elől.Szerencsére Luke mindig ott volt mellettem örült amikor elmondtam az eredményt.Úgy éreztem végre sínen van az életem és most már gondtalanul boldog lehetek,de mint mindig valami beárnyékolta ismét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése