2014. július 29., kedd

33.fejezet

Bécs volt az utolsó állomása a turnénknak alig vártam,hogy láthassam a családom.Ty azt mondta kb. dél körül indulunk majd haza amiről értesítettem mindenkit.Harry és én folyamatosan tartottuk a kapcsolatot,ha jól tudom ők ma értek haza.Reggel korán keltem,mert még össze kellett pakolnom lezuhanyoztam felöltöztem és átmentem Ty-hoz amikor beléptem a szobába Carl-lal mindketten elhallgattak.
-Mi a baj olyan idegesek vagytok mind a ketten?!-láttam rajtuk ezt nem tudták letagadni.
-Semmi baj nincs éppen arról beszélgetünk,hogy amikor hazaérünk megint mennyi mindent kell elintézni.-hazudta Carl.
-Aha akkor miért áll ott halomban az a kupac újság?-lestem el mellettük.
-Ezek az elmúlt 1 év újságai amiben írtak rólad vettem belőlük szuvenírnek.-mosolygott Ty.
-Hazudtok és tudjátok,hogy előttem nincsenek titkok.A szemeitek mindent elmondanak úgyhogy hajrá.-ültem le türelmesen az ágyra.
-Tényleg nincs semmi.Miből gondolod,hogy valami baj van?-mondta Carl.
-Abból,hogy a szem a lélek tükre és folyamatosan egymásra néztek valamint amikor beléptem elhallgattatok.-soroltam fel az érveimet.A nézésükből láttam,hogy nem tudok meg tőlük semmit ezért felálltam és elvettem egy újságot amit ott láttam az sokkolt.

Elválnak útjaik az álompárnak?
Lapunk nem régiben értesült arról,hogy Harry Styles a One Direction egyik énekese megcsalta kedvesét.Miss Kendall Jenner állítása szerint amíg az énekes együtt járt újdonsült párjával köztük nem szakadt meg a kapcsolat.
Mint mindenki mi is értetlenül állunk a dolgok előtt.Hiszen még alig telt el 1 év amikor boldogan jelentették be Kathryn Benett énekesnővel,hogy egy párt alkotnak.Vajon a tini csillag értesült már párja hűtlenségéről és mit szól a történtekhez?

Az újság hirtelen nehezéknek tűnt a kezemben majd a földre zuhant azt hittem az újság után fogok menni.A lábaim remegni kezdtek nem bírtam el a saját súlyomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése